Administratie ordenen

administratieWij weten dat het voeren van een overzichtelijke administratie vaak een tijdrovende en complexe aangelegenheid is en niet voor iedereen is weggelegd. Een chaotische administratie kan echter tot veel stress leiden. Budgetbeheer Nederland gaat graag de uitdaging aan en wil u helpen uw administratie te ordenen.

Overzicht

De chaos is niet meer te overzien wanneer enveloppen ongeopend blijven, rekeningen niet worden betaald en andere belangrijke post kriskras door elkaar ligt. Het overzicht is dan volledig zoek en bovendien komt er steeds meer post bij. Hoe fijn is het wanneer u weer weet waar uw administratie uit bestaat. Wij kunnen u helpen met het aanbrengen van structuur in uw post, verzekeringen, belastingpapieren en overige administratie, met een blijvend resultaat.

Stappenplan

Samen met u gaan wij stap voor stap door uw administratie om het goed te ordenen. Eerst zoeken wij de post die bij elkaar hoort en leggen het meest recente bovenop. Ook adviseren wij u om ordners aan te schaffen met tabbladen, zodat alle administratie later goed terug te vinden is.

Mogelijkheden

Ons doel is bereikt als uw administratie goed geordend is en eventuele betalingsachterstanden zijn weggewerkt. Hieronder vindt u alle mogelijkheden waarvoor u ons kunt inhuren:

  • overzichtelijk opzetten van uw administratie
  • bijhouden van uw administratie
  • paperassen efficiënt ordenen en archiveren (digitaal en in ordners)
  • controleren op overbodige verzekeringen en/of abonnementen en deze opzeggen
  • aangeven wanneer er betalingen moeten plaatsvinden

Naast bovenstaande dienstverleningen is het zelfs mogelijk dat wij uw gehele boekhouding verzorgen.

Interesse?

Herkent u bovenstaande en hebt u er behoefte aan geholpen te worden bij het ordenen van uw administratie? Wij willen u hier graag bij helpen. Mail of bel ons via info@cbbn.nl of 085 – 77 31 934 voor een vrijblijvende afspraak.