Financieel Beheer
Wat is Financieel Beheer?
Financieel Beheer wordt meestal ingezet na uw traject bij de gemeentelijke schuldhulpverlening of WSNP traject. Wij betalen uw vaste lasten, reserveren de wettelijke eigen risico en sparen voor u. Restant van het saldo storten wij door naar uw leefgeldrekening.
Onze werkzaamheden
Ons Financieel Beheer omvat een pakket aan dienstverlening dat altijd wordt afgestemd op uw wensen en situatie:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |

Tarieven Financieel Beheer
Hieronder vindt u het overzicht van onze tarieven voor financieel beheer:
Eenpersoonshuishouden | Meerpersoonshuishouden | |
€ 61,50 per maand | € 72,50 per maand | |
Eenmalige opstartkosten: | Eenmalige opstartkosten: | Eénmalige intakekosten |
€ 349,95 | € 399,95 | Bespreken mogelijkheden |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Belangrijk om te weten:
Aan onze dienstverlening zitten kosten verbonden. Als u een minimuminkomen heeft kunt u deze kosten vergoed krijgen via de bijzondere bijstand van uw gemeente. Coöperatie Budgetbeheer Nederland U.A. regelt voor u deze aanvraag. Wij kunnen geen garantie geven of uw gemeente onze kosten vergoed. Als de gemeente de bijzondere bijstand afwijst, moet u onze kosten zelf betalen, dit geldt ook als u een hoger inkomen heeft boven de 110% van de bijstandsnorm.
Wilt u zich aanmelden?
Klik hier voor het aanmeldformulier in PDF formaat.
Na ontvangst van het aanmeldformulier neemt één van onze medewerkers contact met u op voor het maken van een intake afspraak.
Copyright 2013-2020 Coöperatie Budgetbeheer Nederland U.A. - Alle Rechten Voorbehouden
Handelend onder de naam Budgetbeheer Nederland - CBP meldingsnummer: m1625777.