Nalatenschapsdossier

De meeste mensen denken er niet over na om belangrijke gegevens zoals donorcodicil, testament of ander wilsverklaringen, vast te leggen in een nalatenschapsdossier. Toch is het goed om dit te registreren. Voor het opstellen van zo´n nalatenschapsdossier kan Budgetbeheer Nederland u helpen.

Relevante gegevens
Met een nalatenschapsdossier registreert u alle relevante gegevens, die van belang zijn wanneer u overlijdt. Hiermee kunnen uw partner, familie, (levens)executeur, notaris en anderen invulling geven aan uw levenstestament of nalatenschap en dit conform uw wensen, snel en efficiënt afhandelen.

Naslagwerk
Maar ook tijdens leven is het nalatenschapsdossier een allesomvattend naslagwerk van uw persoonsgegevens, bankrekeningen, verzekeringen, schulden & bezittingen, effecten, pensioenen, eigendommen enzovoorts. Hieronder vindt u een mogelijke opsomming:

Checked-25persoons- en familiegegevens Checked-25verzekeringen
Checked-25financiën zoals bankzaken Checked-25onroerend goed / nutsbedrijven
Checked-25effecten, hypotheken en pensioen Checked-25bezittingen en/of eigen bedrijf
Checked-25lidmaatschappen en abonnementen Checked-25kunst, antiek en juwelen
Checked-25vindplaatsen van belangrijke papieren Checked-25eventuele uitvaartwensen
Checked-25kostbaarheden en sleutels  

Het nalatenschapsdossier wordt door Stichting Budgetbeheer uitgevoerd als een losbladig systeem, zodat het gemakkelijk geactualiseerd en aangepast kan worden.

Vrijblijvend adviesgesprek
Wilt u meer te weten komen over het nalatenschapsdossier? Vraag dan een gratis en vrijblijvend adviesgesprek bij ons aan.
Klik hier om een gratis en vrijblijvend adviesgesprek aan te vragen.